Miközben a Neptun++ 1.1 fejlesztése folyik, néhány kisebb dologról szeretnék hírt adni.

A honlap egy nagyobb átalakításon esett át: a menüpontokat külön oldalakra szerveztem, így talán egy kicsit áttekinthetőbb, valamint létrehoztam egy blogot is (ezt olvasod most).

A Neptun++ jelenleg a webcímet elemzi, és ez alapján tudja megmondani, hogy a Neptunon van-e. Az 1.1-es verzióban ezt át szeretném alakítani úgy, hogy a forráskód alapján ismerje fel az oldalt, így meg fog nyílni a kapu a többi egyetem előtt is. Minden egyes új Neptun-oldalt külön fel kell vennem a kiegészítőbe, ezért ha szeretnéd nem Pázmányos Neptunon is használni a Neptun++-t, írj egy e-mailt a Kapcsolat pontban található e-mail címre.

A Firefoxos változat fejlesztése elég nagy gondot okoz, ezért is tud kevesebbet a Firefoxos Neptun++. A probléma gyökere három helyen keresendő: egyrészről a Firefox kiegészítőfejlesztő környezete teljesen más alapokon nyugszik, mint az Operáé és a Chrome-é (az övék szinte ugyanolyan), másrészt a Firefox képes volt teljesen váratlanul viselkedni néhány esetben, harmadrészt pedig nem vagyok oda a Firefoxért, így a rá való kiegészítő fejlesztéséért sem. Szóval ezt a területet nagyon szívesen átadnám valaki másnak. Ha ismered a HTML-t, CSS-t, JavaScriptet, illetve van kedved megtanulni a Firefox API-ját és szívesen fordítanád át a Neptun++-t Firefoxra, akkor írj e-mailt! Köszönöm! :)

Kaptam egy fülest, hogy a neten sokféle Neptun-javító Greasemonkey scriptet lehet találni. Meg is találtam őket, de úgy döntöttem, hogy csak ötletet merítek belőlük, egy az egyben nem fogok kódot átemelni. Remélhetőleg már az 1.1-ben meg fognak jelenni.

Ennyi lett volna mára, jó Neptun++-ozást! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://neptunpp.blog.hu/api/trackback/id/tr252679144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Oszd meg a Facebookon Add a Startlaphoz Oszd meg a Citromaillel Oszd meg az iWiWen Add a Google Readerhez

A Neptun++ blogját a blog.hu szolgáltatja.

süti beállítások módosítása